Likwidacja spółek z o.o.

  • Sprawnie
    przeprowadzony proces

  • Wykwalifikowany
    zespół

  • Kompleksowa
    obsługa

Likwidacja spółek

Kancelaria Gospodarcza EFFEKTI świadczy profesjonalną i kompleksową usługę likwidacji spółek z ograniczoną odpowiedzialnością. W proces przeprowadzania likwidacji spółki z o.o. może zostać również zaangażowane biuro rachunkowe należące do naszej grupy – PG Partner Gospodarczy. Dzięki wiedzy oraz doświadczeniu członków naszego zespołu mają Państwo gwarancję, że proces likwidacji spółki przeprowadzony będzie sprawnie, prawidłowo i skutecznie.

W razie jakichkolwiek pytań lub wątpliwości zapraszamy do kontaktu:

531 105 264

likwidacja@kancelaria-effekti.pl

Dlaczego warto zlikwidować spółkę z nami?

  • Wsparcie naszych ekspertów – Dzięki wykwalifikowanemu zespołowi naszych doradców, zapewniamy kompleksowe wsparcie na każdym etapie likwidacji Twojej spółki

  • Atrakcyjne stawki – Oferujemy konkurencyjne ceny naliczane według prostego i czytelnego cennika

  • Szeroka wiedza – nasza firma istnieje na rynku już od ponad 10 lat. Dzięki temu udało nam się przekazać naszym specjalistom niezbędną wiedzę oraz umiejętności, które pozwolą na pełne przeprowadzenie procesu likwidacji

  • Kompleksowa obsługa – Dzięki usługom naszego biura rachunkowego, jesteśmy w stanie przygotować dla Ciebie wszystkie niezbędne dokumenty na każdym etapie likwidacji spółki

Cena

Koszt likwidacji spółki z o.o.

3000 zł

(netto)

Płatność w dwóch ratach – przed złożeniem wniosku o wpisanie otwarcia likwidacji oraz przed złożeniem wniosku o wykreślenie spółki

Cena obejmuje

  • przygotowanie projektu aktu notarialnego z uchwałami dot. likwidacji spółki

  • przygotowanie i złożenie do KRS wniosku o wpisanie otwarcia likwidacji

  • przygotowanie i zgłoszenie do publikacji w MSiG ogłoszenia o rozpoczęciu likwidacji spółki

  • przygotowanie i złożenie w KRS wniosku o wykreślenie spółki

  • zgłoszenie w US faktu likwidacji spółki

  • prowadzenie i koordynacja całego procesu (m. in. z biurem rachunkowym)

Łączne koszty likwidacji spółki z o.o

Wynagrodzenie kancelarii

3000 zł netto (3690 zł brutto)

Wnioski do KRS (dwa)

750 zł

Ogłoszenie o likwidacji w MSIG

ok. 500 zł

Biuro rachunkowe (przygotowanie sprawozdań)

wycena indywidualna

Łącznie

OK. 5000 ZŁ BRUTTO + WYCENA INDYWIDUALNA

Jak długo trwa proces likwidacji spółki?

Należy liczyć się z tym, że proces likwidacji spółki z o.o. zajmie nawet do 8-9 miesięcy. Spowodowane jest to przez podział pozostałego majątku spółki pomiędzy wspólników, a także złożeniem wniosku o wykreślenie spółki z rejestru. W związku z tym proces ten może zostać wykonany nie wcześniej niż 6 miesięcy od daty publikacji ogłoszenia w MSiG o otwarciu likwidacji spółki.

Zlikwiduj spółkę z Kancelarią Gospodarczą Effekti

w następujących krokach

I Etap

Otwarcie likwidacji spółki
1

Wypełniasz formularz

Widoczny na stronie, a my podejmujemy z Tobą kontakt i ustalamy wszystkie warunki likwidacji spółki

2

Podjęcie uchwały o otwarciu likwidacji

W zależności od wybranego trybu likwidacji, uchwała jest podejmowana albo:

  • W S24
  • U notariusza jeśli spółka nie została zarejestrowana przez S24
3

Przygotowanie pierwszego wniosku do KRS

Nasi specjaliści przygotowują specjalny wniosek do KRS w którym załączają wszystkie niezbędne dokumenty, świadczące o rozpoczęciu likwidacji spółki.

Do wniosku dołączone są m.in. takie dokumenty jak:

  • podjęcie uchwały o otwarciu likwidacji spółki
  • protokół NZW z uchwałami zatwierdzającymi dokumenty finansowe

* dokument ten może być przygotowany przez nasze biuro rachunkowe PG PARTNER GOSPODARCZY

(decyzję o przyjęcie zlecenia i jego ewentualnej wycenie podejmuje Główna Księgowa na podstawie dokumentów otrzymanych od klienta).

Za pierwszy wniosek obowiązuje standardowa opłata – 350 zł. W przypadku spółek zarejestrowanych elektronicznie, zgłoszenie likwidacji podlega niższej opłacie sądowej wynoszącej 300 zł.

4

Publikacja ogłoszenia w MSiG

Następnie przygotowujemy ogłoszenie, które musi zostać opublikowane w MSiG (Monitor Sądowy i Gospodarczy)

Do ogłoszenia dołączone są m.in. takie dokumenty jak:

  • wniosek MSiG – M1
  • podpisana treść ogłoszenia
  • pismo przewodnie
  • potwierdzenie uprawnienia likwidatora do podpisania wniosku

II Etap

Zamknięcie likwidacji i wykreślenie spółki
5

Podjęcie uchwały o zamknięciu likwidacji

(Rozpoczyna się nie wcześniej niż po upływie 6 miesięcy od daty publikacji ogłoszenia o otwarciu likwidacji spółki w MSiG)

Na tym etapie wspólnicy podejmują uchwałę o:

  • zatwierdzeniu sprawozdania likwidacyjnego
  • wyznaczeniu przechowawcy dokumentów
  • zamknięciu likwidacji
6

Przygotowanie drugiego wniosku do KRS

Nasi specjaliści przygotowują wniosek o wykreślenie spółki z rejestru KRS wraz ze wszystkimi niezbędnymi dokumentami.

Do wniosku dołączone są m.in. takie dokumenty jak:

  • protokół NZW zawierający:
    • zatwierdzenie sprawozdania likwidacyjnego
    • zamknięcie likwidacji
    • wyznaczenie przechowawcy dokumentów
  • oświadczenie likwidatora spółki
  • sprawozdanie likwidacyjne

* dokument ten może być przygotowany przez nasze biuro rachunkowe PG PARTNER GOSPODARCZY

(decyzję o przyjęcie zlecenia i jego ewentualnej wycenie podejmuje Główna Księgowa na podstawie dokumentów otrzymanych od klienta).

Drugi wniosek o wykreślenie podmiotu z rejestru przedsiębiorców podlega opłacie sądowej w kwocie 400 zł

Gotowe

Prowadzimy i koordynujemy cały proces (m. in. z biurem rachunkowym).

Zamów likwidację spółki

    FAQ

    Jak długo trwa proces likwidacji spółki?

    W teorii likwidacja spółki jest możliwa w ciągu co najmniej 6 miesięcy. W praktyce jednak należy się przygotować na dłuższy czas trwania całego procesu. Wiele zależy od sytuacji spółki oraz jakości posiadanej przez nią dokumentacji.

    Czy zapewniają Państwo likwidatora?

    Nie zapewniamy likwidatora. Pomożemy Państwu go powołać. Będziemy też likwidatora wspierać na każdym kroku likwidacji doradztwem oraz poprzez przygotowywanie odpowiednich dokumentów.

    Kto może zostać likwidatorem spółki?

    Funkcję likwidatora mogą pełnić wyłącznie osoby pełnoletnie, posiadające pełną zdolność do czynności prawnych, które nie były skazane za przestępstwa gospodarcze bądź finansowe. Likwidatora można wybrać spośród wspólników lub członków Zarządu. Funkcję tę może też pełnić też osoba niezwiązana ze spółką.

    Od czego zależy, czy przyjmą Państwo spółkę do likwidacji?

    Warunkiem jest udostępnienie pełnej księgowości spółki. Ewentualnie udowodnienie, że likwidowana firma nie prowadziła dotąd działalności oraz nie ma zaległości.

    Co, jeśli spółka nie prowadzi księgowości?

    Jeśli spółka działała i nie prowadziła księgowości, należy w pierwszej kolejności znaleźć biuro rachunkowe, które podejmie się uporządkowania ksiąg rachunkowych. Proces likwidacji musi przebiegać równolegle ze składaniem stosownych sprawozdań do KRS i urzędu skarbowego. Jeśli spółka była całkowicie nieaktywna, zapewnimy pomoc księgową i przygotujemy odpowiednie sprawozdania i deklaracje.

    Co, jeśli spółka jest zadłużona?

    Jeśli likwidator wykryje zadłużenie lub ogólnie niewypłacalność spółki, powinien niezwłocznie przygotować wniosek o ogłoszenie upadłości, a następnie współpracować z syndykiem masy upadłościowej. Po zakończeniu postępowania upadłościowego, likwidator będzie mógł dokończyć likwidację. Jeśli spółka zadłużona jest tylko wobec wspólników lub w zakresie możliwym do spłaty podczas likwidacji, kwestie te pozostają do rozstrzygnięcia między jej organami.

    Czy muszę do Państwa przyjeżdżać w celu rozpoczęcia likwidacji?

    Wymagamy przynajmniej jednej wizyty w celu omówienia sytuacji spółki i zapoznania się z jej dokumentacją. Ponadto, likwidacja rozpoczyna się podjęciem stosownej uchwały zgromadzenia wspólników, które ma miejsce w kancelarii notarialnej (nie dotyczy to jednak niektórych spółek zakładanych elektronicznie przez S24).

    Jakie dokumenty muszę przygotować do likwidacji?

    W pierwszej kolejności potrzebna jest decyzja wspólników o likwidacji spółki w formie aktu notarialnego. Ponadto, należy przygotować sprawozdania za pełne lata obrotowe, które się zakończyły oraz za okres od początku bieżącego roku obrotowego do dnia poprzedzającego rozpoczęcie likwidacji oraz bilans otwarcia likwidacji. Możemy też Państwu pomóc w czynnościach notarialnych oraz przygotowaniu brakujących dokumentów finansowych.

    Kancelaria Gospodarcza Effekti w liczbach

    0

    lat
    na rynku

    0

    sprzedanych
    spółek

    0

    biur
    w 2 krajach

    0

    spółek
    w ofercie

    Masz pytania? Napisz do nas

    Formularz kontaktowy obrazek

    Formularz kontaktowy

      Opinie

      Jarosław Olejnik
      Jarosław Olejnik
      09:35 23 May 23
      Bardzo miła i profesjonalna obsługa. Cały proces zakupu przebiegł bardzo szybko i sprawnie. Wszystkie dokumenty i... formalności dostarczone / dotrzymane na czas, co pozwoliło szybko zacząć działalność nowej spółki. Serdecznie podziękowania dla Pani Kasi z biura w Warszawie za doradztwo i pomoc sfinalizowaniu transakcji oraz miły kontakt.czytaj więcej
      Michal Skrzypek
      Michal Skrzypek
      09:46 19 May 23
      Miła, szybka i profesjonalna obsługa. Polecam.
      Radosław M
      Radosław M
      12:54 18 May 23
      Zdecydowanie polecam! Miło się współpracuje z profesjonalistami.
      Tomasz Łęgowik
      Tomasz Łęgowik
      17:26 02 Mar 23
      Dasha Investment, z wielką przyjemnością udziela rekomendacji Firmie Kancelaria Gospodarcza Effekti za profesjonalne... przygotowanie procesu sprzedania dla mnie gotowej spółki. Przygotowanie wszystkich prawnych dokumentów, czas w jakim usługa została przeprowadzona i zrealizowana Aktem Notarialnym , nie podlega dyskusji. Pełen profesjonalizm i zaangażowanie wymaga pełnego rozgłosu w mediach społecznościowych oraz branżowych. Firma Kancelaria Gospodarcza Effekti posiada w dyspozycji Radców Prawnych, Biuro Księgowe oraz Kancelarię Notarialną.Dasha Investment posiada również biuro wirtualne, które bez jakichkolwiek zastrzeżeń, obsługiwane jest przez BIURO 29.Wszelkie niezbędne czynności na etapie biura wirtualnego spełniają moje oczekiwania i jestem usatysfakcjonowany.Niniejszym polecam współpracę z Firmą Kancelaria Gospodarcza Effekti oraz BIURO 29.czytaj więcej
      Zobacz wszystkie opinie
      js_loader

      Referencje

      • Jarosław Olejnik

        Bardzo miła i profesjonalna obsługa. Cały proces zakupu przebiegł bardzo szybko i sprawnie. Wszystkie dokumenty i formalności dostarczone / dotrzymane na czas, co pozwoliło szybko zacząć działalność nowej spółki. Serdecznie podziękowania dla Pani Kasi z biura w Warszawie za doradztwo i pomoc sfinalizowaniu transakcji oraz miły kontakt.

        zobacz całość
      • Jarosław Wachowiak

        Poznański oddział biura obsługuje nasze dwie firmy. Jesteśmy zadowoleni z profesjonalnego podejścia do klienta. Bardzo polecam małym przedsiębiorcom – sprawne i dobrze zorganizowane biuro, zlokalizowane pod dobrym adresem w samym centrum miasta. Korzystam z usług biura już prawie rok. Bardzo polecam małym przedsiębiorcom – sprawne i dobrze zorganizowane biuro

        zobacz całość

      Inne Usługi Naszej Grupy

      Księgowość

      • Doradztwo księgowe i podatkowe
      • Reprezentacja klienta przed urzędami
      • Doświadczenie w obsłudze dużych podmiotów
      • Wysokie ubezpieczenie OC
      • Niezwykle sympatyczny zespół
      • Obsługa w języku angielskim i rosyjskim
      • Współpraca z licznymi cudzoziemcami
      • Wieloletni staż na rynku
      Sprawdź

      Dodatkowe korzyści przy zakupie spółki

      Księgowość dla spółki 50% rabatu przez pierwsze 3 miesiące umowy

      oszczędzasz min. 825 zł netto

      Wirtualne biuro

      • Adres do rejestracji i korespondencji
      • Odbiór listów i paczek
      • Powiadomienia o odbiorze (e-mail)
      • Skanowanie listów bez limitów
      • Bezpłatny numer telefonu
      • Bezpłatny dostęp (10h) do 11 sal konferencyjnych w 2 krajach
      • Panel klienta 24/7
      Sprawdź

      Dodatkowe korzyści przy zakupie spółki

      Wirtualne Biuro 100 zł netto adres dla firmy na 6 miesięcy

      oszczędzasz 440 zł netto

      Firma w Czechach

      • Doradztwo księgowe i podatkowe
      • Reprezentacja klienta przed urzędami
      • Doświadczenie w obsłudze dużych podmiotów
      • Wysokie ubezpieczenie OC
      • Niezwykle sympatyczny zespół
      • Obsługa w języku angielskim i rosyjskim
      • Współpraca z licznymi cudzoziemcami
      • Wieloletni staż na rynku
      Sprawdź

      Blog

      Dowiedz się więcej o spółkach z o.o.

      Serdecznie zapraszamy do odwiedzenia naszego firmowego bloga i zapoznania się z opracowanymi tam materiałami. Dostępne treści mogą Państwu pomóc znaleźć zarówno podstawowe jak i rozszerzone treści związane ze spółkami z ograniczoną odpowiedzialnością czy spółkami komandytowymi. Informujemy dodatkowo, że nasz blog jest w pełni darmowy i nie wymaga zakładania konta użytkownika.

      Ostatnie wpisy

      Miniaturka Czym jest podział udziałów w spółce z o.o.?

      23 lutego, 2024

      Czym jest podział udziałów w spółce z o.o.?

      Podział udziałów w spółce z ograniczoną odpowiedzialnością jest kluczowym elementem struktury organizacyjnej każdej firmy tego typu. Polega on na przypisaniu poszczególnym wspólnikom określonych części udziałów, które...

      czytaj więcej
      Miniaturka Strategie rozwoju biznesu dla nowo utworzonych spółek z o.o.

      19 lutego, 2024

      Strategie rozwoju biznesu dla nowo utworzonych spółek z o.o.

      Rozpoczęcie działalności biznesowej jako nowo utworzona spółka z ograniczoną odpowiedzialnością to moment pełen nadziei i możliwości, ale także wymagający uwagi i strategii. W nowym otoczeniu rynkowym,...

      czytaj więcej
      Miniaturka Czym jest umowa powiernictwa fiducjarnego?

      12 lutego, 2024

      Czym jest umowa powiernictwa fiducjarnego?

      Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, zgodnie z Kodeksem Spółek Handlowych, podlega rejestracji w Krajowym Rejestrze Sądowym (KRS) razem ze swoimi wspólnikami. Niemniej, zgodnie z art. 38 ust....

      czytaj więcej
      Więcej artykułów